For rene bredbåndskunder: feil på eFaktura for januar og februar

Feil på eFaktura for januar og februar

Dessverre har det for våre rene bredbåndskunder oppstått feil under fakturautsendelse for januar og februar på eFaktura. Utsendelsen via eFaktura har feilet og faktura er sendt per print. Flere kunder har fått purring på januarfakturaen som hadde forfall 26. januar fra Kredinor. Vi har de siste månedene byttet flere system og det er på grunn av systembyttene at feilen har oppstått. Vi er veldig lei oss for at denne feilen har oppstått. Fra mars av vil dette bli rettet opp i. Så lenge du i nettbanken har sagt "Ja takk til alle" på eFaktura, skal du fra mars av motta faktura på bredbånd som eFaktura. Har du ikke skrudd på dette i nettbanken din må du gjøre dette for å motta eFaktura fra oss. Er du usikker kan du ta kontakt med banken din, så vil de hjelpe deg. 

Du kan lese mer om eFaktura her

Purringen fra Kredinor må betales. Faktura for februar kommer som print og denne må betales for å unngå purring. 

Fant du det du lette etter?
Ja
Nei

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.