Kontakt oss 

Vi anbefaler at du alltid kontakter oss via Min Side eller Mitt NEAS - under "Mine saker". Her får du normalt svar innen 3 dager. Våre kundekonsultenter sitter klar for å hjelpe deg!

NB! Dersom du sender e-post har vi en behandlingstid på inntil 10 dager.

Logg inn i Min Side

Last ned Mitt NEAS

Åpningstider 

På grunn av nye tiltak fra regjeringen er kundesenteret stengt for besøk f.o.m 15.12.21. Les våre tiltak rundt korona her.

Utstyr kan hentes frem til 18.00 etter avtale på hverdager. Åpningstid for telefon og chat finner du i tabellen under. 

Dag Besøkstid Åpningstid telefon og chat
Mandag Stengt 08:00 - 18:00
Tirsdag Stengt 08:00 - 18:00
Onsdag Stengt 08:00 - 18:00
Torsdag Stengt 08:00 - 18:00
Fredag Stengt 08:00 - 18:00
Lørdag Stengt 10:00 - 15:00
Søndag Stengt 10:00 - 15:00

Ny varslingstjeneste

Skulle du være så uheldig å få brudd på Internett eller TV-tjenesten din etter kl.15 i helgene varsler du feilen via Min Side eller via Mitt NEAS.

Feilmelding strøm

Problemer med strømlinja? Søk opp ditt nettselskap her og meld inn feil

Kontaktinformasjon kundesenter

For mest effektiv behandling av din henvendelse oppfordrer vi til at du alltid tar kontakt med oss via Min Side eller Mitt NEAS.

Telefon: 71 56 55 25
E-post anbefales benyttet til generelle firmahenvendelser.