Ny varslingstjeneste

Skulle du være så uheldig å få brudd på Internett eller TV-tjenesten din etter kl.15 i helgene varsler du feilen via Min Side.

Dette erstatter telefontjenesten vår slik at du slipper å bruke tid på å ringe Kundesenteret. Varslet ditt går direkte til driftssentralen og håndterers effektivt av de kyndige medarbeiderne våre som har full oversikt over nettet. Her er åpningstidene våre

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.