Jeg har dårlig hastighet, hva gjør jeg?

  • Restart modem ved å trekke ut strømkabelen i minimum 30 sekunder.
  • Sjekk at alle kabler er koblet korrekt, og at de sitter godt i kontaktene.
  • Hvis du fremdeles opplever dårlig hastighet kan det være at boligen din har vanskelige dekningsforhold. Dette kan komme av type vegger og materialvalg i boligen, avstand, omstendigheter i nærheten som fjellvegger eller andre ting som kan virke signalforstyrrende. For å bedre signalet i bygg med vanskelige dekningsforhold anbefaler vi Full Dekning. En løsning med kraftig ruter og WiFi-utvidere etter behov. Våre montører utfører dekningssøk for å finne ut hvilket oppsett som gir deg optimalt signal, der du måtte ønske det. Les mer og bestill her
Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.