1. Dale natt til mandag 5 september 2022
    Natt til mandag 5 september 2022 vil foreta en ombygging av vår tekniske lokasjon på Dale i Kristiansund. Privatkunder og bedriftskunder må påregne brudd og bortfall av tjenester når arbeidet pågår. Område som er berørt strekker seg fra Melvika til Flyplassen. Dato: mandag 05. september 2022 Tidsrom: 01:00 - 06:00 Varighet: Flere brudd på tjenestenene i tidsrommet
    Tidsrom: 05.09.2022
    Påbegynt
    05.09.2022
  2. Vedlikeholdsarbeid nettside og Min side
    I forbindelse med oppgradering av vår plattform vil dessverre vår nettside og Min side berøres. Det vil bli et kort brudd i internettforbindelsen 6. juni 2021 kl 23:55 (ingen nedetid). 7. juni 2021 kl 02.00 - 05.00 perioder med lengre brudd i internett forbindelsen og nedetid. Vi beklager ulempene dette måtte medføre.
    Forventet nedetid: 3 timer
    Tidsrom: 07.06.2021
    Planlagt nedetid:
    07.06.2021
  3. Utfall for fiberkunder på Dale
    12.05.2020 kl 18:55 Grunnet en feil på sentral enhet opplever flere kunder tilknyttet fibersentral på Dale utfall av internett/TV-tjenester. Feilen er under retting og vi forventer at tjenestene skal være tilbake snarest. Oppdatering 19:10: Feilen er nå rettet. Vi beklager problemene dette medførte. Hvis noen fremdeles opplever problemer, ta strømmen av fibermodem i 10 sekunder.
    Påbegynt
  4. Strømutkobling Gjemnes
    31.08.2022 kl 10:00 På grunn av strømutkobling så vil internett-tjenesten fra radiosone Brakstad og Angvik være utilgjengelig fra klokken 10 til 15.
  5. Feil hos fiberkunder Dale
    31.08.2022 kl 10:10 På grunn av en feil på et nettverkselement på Dale så er kundene på Dale/Torvhaugan/Amundbergan/Røssern for tiden uten tv- og internett-tjeneste. Feilsøk pågår. 31.08.2022 kl 10:30 Tjeneste på vei tilbake, kundemodem restartet.
  6. Fiberbrudd Batnfjorden
    02.09.2022 22:40: Grunnet et kabelbrudd har vi dessverre problemer med leveranse av TV-/internettjenester til enkelte kunder i Batnfjorden. Vi sender montører for retting så snart dette lar seg gjøre på lørdags morgen. Vi beklager problemene dette måtte medføre for deg. 03.09.2022 14:10: Våre montører jobber iherdig med å rette kabelbruddet. Vi regner med å ha rettet problemene innen 16:00.
  7. Mulig støy på tvbilde dale
    06.09.2022 23:00 Grunnet en teknisk feil kan enkelte kunder i området rundt dale på kristiansund oppleve støy på tvbildet, feilsøk pågår. 07.09.2022 02:30 Feilen er utbedret
  8. Utfall radiokunder Malmefjorden / Sandsbukta
    Grunnet problem med strømforsyning til en radiomast er radiokunder i Malmefjorden og Sandsbukta uten nett. Antatt rettetid er innen 13:30
  9. Problem med Teliaplay på AppleTV
    15.09.2022 kl 17:45 Vi har fått flere tilbakemeldinger fra kunder som har problemer med innlogging til Teliaplay app på AppleTV i ettermiddag. Telia er varslet, vi venter på tilbakemelding. Mest sannsynlig en sentral feil hos Telia. 15.09.2022 kl 18:45 Sentral feil hos Telia, feilen er utbedret og alle tjenester fungerer som normalt.
    Påbegynt
  10. Omstart av fibermodem i Myra/Brunsvika/Karihola
    23.09.2022 kl 04:30 En del fibermodem startet på nytt kl 04:30 i området Myra/Brunsvika/Karihola på grunn av en utstyrsfeil. Noen få kunder har ikke tv- og internett-tjeneste etter denne omstarten. Hvis dette gjelder deg, forsøk å ta strømmen av fibermodemet i 10 sekunder og koble den så til strøm igjen. Vi beklager de problemer dette medfører.
  11. Problem med innlogging Telia Play
    27.09.2022 21:40: Det er for tiden problemer med innlogging i Telia Play. Vi har feilmeldt til Telia og håper at de har en løsning på problemet snart 28.09.2022 09:00: Feilen er rettet og innlogging fungerer som normalt.