1. Utfall for fiberkunder på Dale
    12.05.2020 kl 18:55 Grunnet en feil på sentral enhet opplever flere kunder tilknyttet fibersentral på Dale utfall av internett/TV-tjenester. Feilen er under retting og vi forventer at tjenestene skal være tilbake snarest. Oppdatering 19:10: Feilen er nå rettet. Vi beklager problemene dette medførte. Hvis noen fremdeles opplever problemer, ta strømmen av fibermodem i 10 sekunder.
    Påbegynt
  2. Vedlikeholdsarbeid nettside og Min side
    I forbindelse med oppgradering av vår plattform vil dessverre vår nettside og Min side berøres. Det vil bli et kort brudd i internettforbindelsen 6. juni 2021 kl 23:55 (ingen nedetid). 7. juni 2021 kl 02.00 - 05.00 perioder med lengre brudd i internett forbindelsen og nedetid. Vi beklager ulempene dette måtte medføre.
    Forventet nedetid: 3 timer
    Tidsrom: 07.06.2021
    Planlagt nedetid:
    07.06.2021
  3. Utfall av fiberkunder Råket
    30.09.21 Klokken 08:00 Grunnet et kabelbrudd har vi dessverre problemer med leveranse av TV-/internettjenester. Vi jobber med feilretting og håper å ha problemet løst snarest mulig. Vi beklager problemene dette måtte medføre for deg. 30.09.21 Klokken 12:40 Antatt rettetid 16:00 i dag 30.09.21 Klokken 14:40 Da skal alle kundene ha internett og TV igjen
    Tidsrom: 30.09.2021
    Planlagt nedetid:
    30.09.2021
  4. Strømstans frei
    På Torsdag 30.09 har nettselskapet planlagt strømstans på Frei. Når strømmen er tilbake kan det hende tvboks og modem må restartes. Restart da i rekkefølge modem > vent 5 min > tvboks.
  5. Brudd på tjenester Tjønnøy
    04.10.2021 kl 12:17: Grunnet et mulig kabelbrudd har vi dessverre problemer med leveranse av TV-/internettjenester. Vi jobber med feilretting og håper å ha problemet løst snarest mulig. Vi beklager problemene dette måtte medføre for deg. 04.10.2021 kl 15:14: Kabelbrudd utbedret og alle tjenester i normal drift.
  6. Problemer telia play
    7. Okt 2021 19:15 Grunnet problemer i Telia's nett, kan det oppleves problemer med tilgang til blant annet Telia Play. For oppdatert status se https://www.telia.no/kundeservice/driftsmeldinger/
    Tidsrom: 07.10.2021
    Planlagt nedetid:
    07.10.2021
  7. Problem med premiumkanaler på Teliaplay
    16.10.2021 kl 13:00 På grunn av en systemomlegging så har enkelte av våre kunder problemer med premiumkanaler på Teliaplay app. Dette gjelder de som da ser Telia på telefonen, Apple-TV eller Chromecast. Vi oppdaterer med mer info. 18.10.2021 kl 10:30 Denne feilen er nå utbedret og alle skal ha normale tjenester på Teliaplay App igjen.
    Påbegynt