intro-tekst

Kjære kunde

Stor aktivitet hittil i år
I vår og sommer har vi jobbet intensivt med å øke hastighet, levere nye Get boX og montere topp moderne wifi-utstyr til stort sett hele nabolaget ditt. Du skal alltid være fornøyd, og vi håper å høre fra deg dersom du ikke er det. Vi er opptatt av å gi deg den beste kundeopplevelsen, med tilgang på lokal service og kompetanse når du trenger hjelp. Det skal være enkelt å forholde seg til tjenester som TV og internett. 

Du skal være fornøyd hos oss - så slipper du alt merarbeidet et bytte vil medføre
Det finnes flere tilbydere på fiber, og konkurranse har vi et positivt forhold til. Vi garanter at du alltid skal ha priser og tjenestetilbud du er fornøyd med hos oss, slik at du slipper å tenke på å bytte leverandør, som vil medføre mye merarbeid:

  • Nytt montørbesøk
  • Ny kabling inne i huset
  • Ny graving på eiendommen din
  • Nytt tv-grensesnitt
  • Ny tv-boks(er)
  • Ny fjernkontroll
  • Nytt modem
  • Nytt wifi-utstyr
  • Ny wifikode
  • ....og alt det andre praktiske som enda en fiberlinje ville innebære.

Som kunde hos NEAS bidrar du til å støtte lokalt næringsliv og lag/foreninger i nærmiljøet ditt
Tusen takk for at du er kunde hos oss, slik at vi kan fortsette å støtte positive tiltak for barn og unge i nabolaget ditt, og fortsatt kunne tilføre verdi til lokale bedrifter som HTL, lokale graveentreprenører og andre som samarbeider tett med oss.

Har du fått med deg tilbudet?
Alle skal på vårparten ha fått et gunstig rebindingstilbud for 24 mnd. Har du ikke fått tilbudet blir vi glad om du tar kontakt med oss.

Vi ønsker deg en fortsatt god sommer.

Hilsen NEAS