Flytting strømkunde

Uansett hvor i Norge du flytter kan du ta med deg ditt strømabonnement fra oss til din nye bolig.

Du får ikke automatisk med deg strømavtalen din når du flytter, derfor er det viktig at du melder flytting og sier opp avtalen du har i dag. Vi hjelper deg med å overføre abonnementet til din nye adresse og tar kontakt med netteier. Leser du av måleren den dagen du flytter slipper du å betale nettleie og strøm for en bolig du ikke lenger bor i.

Den enkleste måten å melde om flytting på er å logge inn på Min side.

Ha dette klart når du melder flytting:

  • Flyttedato
  • Målerstand
  • Målernummer

Husk å melde adresseendring til Posten før du flytter.

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.