Test ditt nettverk med appen NEAS Wifi-hjelp

Det kan være mange årsaker til at nettet er dårlig. Med appen NEAS Wifi-hjelp kan du enkelt teste ditt nettverk og finne årsaken til problemet.

Opplever du for eksempel: 

  • For lav hastighet
  • Hakking ved avspilling av video
  • Trådløs dekning som ikke fungerer optimalt
  • Problemer med ruter, modem og annet utstyr

Med enkle tastetrykk gjennomfører NEAS wifi-hjelp testene som kreves for å finne potensielle kilder til problemer i hjemmenettverket. Appen viser forslag til feilsøking og løsninger. 

Kontakt oss hvis du trenger hjelp

Hvis de foregående trinnene ikke fører til en tilfredsstillende løsning, vennligst kontakt oss. Ring kundesenter på telefon 71565525, eller kontakt oss via messenger eller chat. Ha klar den 8-sifrede nøkkelen fra appen slik at vi kan hjelpe deg raskest mulig. 

 

Last ned Wifi-appen

NEAS Wifi-hjelp Apple

NEAS Wifi-hjelp Android

 

        

 

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.