Vi opplever treg hastighet på vår bredbåndsforbindelse – hva kan vi gjøre?

Det er viktig å utelukke feil på internt utstyr før man kontakter NEAS:

  • Koble kun én datamaskin med kabel rett i modemet/switchen.
  • Skru av nettverkskortet for trådløs-tilkobling eller evt. skru av routeren for å sørge for at PC-en ikke er tilkoblet både trådløs og kablet forbindelse samtidig.
  • Kjør en hastighetstest på www.tptest.se eller www.nettfart.no når punktene over er gjort.
  • Ingenting må lastes opp eller ned på datamaskinen når testen utføres, da dette vil forårsake et feilaktig resultat.
  • Når testen er ferdig kan dere sammenligne oppnådd resultat med hastigheten på produktet dere har bestilt.
  • Dersom hastigheten ikke er i samsvar med bestilt produkt, vennligst kontakt kundeservice på telefon 71 56 55 00.
Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.