Hva er NEAS Ladeplattform?

NEAS Ladeplattform er et administrasjonssystem for elbillading som gir forutsigbarhet, oversikt og full kontroll over ladeanlegget. Løsningen er skalerbar og har ingen kapasitetsbegrensninger.

  • Beboerne betaler for sitt eget forbruk, hverken mer eller mindre.
  • Rettferdig ladning verdsettes av både de med og uten elbil.
  • Ladingen startes enkelt med RFID-brikke via app eller kun app.
  • NEAS gjør det mulig å balansere tilgjengelig effekt mellom de enkelte ladepunktene.
  • Dette gir lavere kostnader og kan gjøres av NEAS uten manuell administrasjon.

Dette får du med NEAS ladeplattform

  • NEAS administrerer ladestasjoner eksternt og tilpasser hver enkelt
  • NEAS setter tilgangs- og synlighetsregler (Privat / offentlig)
  • NEAS overvåker og administrerer ladepunktets tilstand
  • NEAS administrerer brukerkontoer til beboere, definere tilgangsregler og bruksvilkår for brukergrupper
  • NEAS håndterer betalinger og fakturering enkelt med sluttbruker
  • Brukervennlig mobil APP for lading
  • Ferdig kommunikasjonsmateriell for styret til beboerne
  • NEAS tilbyr system for kontroll og styring av ladesystem, inkl. lastbalansering og administrasjon av betalingsløsning
  • Ingen administrasjon for styret
  • Plattformen gjør det mulig å legge til ulike priser til ulike tider på døgnet og på ulike dager. Vi kan også legge på en minuttpris når noen er ferdig ladet og står og sperrer ladepunktet.
Fant du det du lette etter?
Ja
Nei

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

For å kunne håndtere din hendvendelse/bestilling blir skjemaet lagret. Se hvordan vi behandler personopplysninger.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.