Hvordan kan vi si opp en tjeneste?

Oppsigelse skal bekreftes skriftlig, men vi ønsker å gå over detaljer først muntlig. Dette for å sikre at dere er informert om oppsigelsestid og eventuelt resterende avtaletid.

Ved oppsigelse av en tjeneste som er under avtaletid vil den være aktiv ut avtaletiden og vil faktureres deretter. Oppsigelser skal rettes til vår salgskonsulent Fredrik Skogrand på telefon 90959231.

Fant du det du lette etter?

Dette skjemaet skal kun brukes for å gi konkret tilbakemelding på innhold på nettsidene og er ikke et kontaktskjema. Trenger du hjelp eller har du andre henvendelser? Ta kontakt med kundesenteret på 71 56 55 25, send en e-post til kundeservice@neas.mr.no eller send oss en melding på Facebook.

Takk for tilbakemeldingen!
Vi jobber kontinuerlig for at nettsidene våre skal bli bedre. Din tilbakemelding blir tatt med i vurderingen av hvordan vi skal forbedre sidene framover. Vi gjør oppmerksom på at meldingen ikke blir besvart. Har du spørsmål du ønsker svar på, kontakt vår kundeservice.