Get har dessverre ikke kommet til enighet om en ny avtale med TV 2, og har derfor fra 1. juni ikke lenger lov til å vise deres TV-kanaler. Vi beklager ulempene dette medfører for deg. Her forklarer Get situasjonen, beskriver hva du får som kompensasjon og gir deg svar på de vanligste spørsmålene vi tror du lurer på. På denne siden vil du alltid finne oppdatert informasjon.
Frem til Get har kommet til enighet om en ny avtale med TV 2, får du 45 ekstra poeng som du kan bruke i Get Kanalvelger til å velge blant et stort utvalg strømmetjenester eller andre TV-kanaler.
Get Kanalvelger finner du på Min Side
Hvorfor skjer dette?
Get har meddelt til TV 2 at det vil være til kundenes beste at det inngås en avtale basert på dagens prisnivå med et noe lengre tidsperspektiv enn hva TV 2 foreslo. Get håper at TV 2 synes dette er et bra forslag, så de kan komme til enighet så snart som mulig. Dette er selvsagt en veldig kjedelig situasjon for deg som kunde, men Get vil at du skal forstå at de kjemper denne kampen for deg.
Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt, og vi jobber hardt for komme til enighet om en fornuftig avtale med TV 2. Get håper du som kunde støtter de i denne kampen.
Hvilke kanaler har jeg mistet tilgang til?
Vi vil dessverre ikke kunne vise TV2 sine kanaler i vårt tilbud fra 1. juni. Dette vil påvirke følgende kanaler: TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Livstil, TV 2 Sport 1 og 2, TV 2 Sport Premium, C More-kanalene og arkivet.
Hva får jeg i erstatning for kanalene jeg ikke har tilgang til lenger?
Du får 45 ekstra poeng som du kan bruke i Valgmenyen til å velge blant et stort utvalg strømmetjenester eller andre TV-kanaler. Du beholder de 45 ekstra poengene frem til vi har kommet til enighet om en ny avtale med TV 2.